ჟურნალისტების მიერ სასურველი კომენტარის მოპოვების მცდელობა ხშირად ნამდვილი სატელევიზიო მარათონის სახეს ღებულობს. რაც უფრო აქტუალურია თემა და სასურველია რესპონდენტი, მით მეტია მიკროფონებისა და კამერების რაოდენობა, ტელეჟურნალისტების კითხვები კი - უფრო ხმამაღალი, ერთობლივი და...გაურკვეველი.
მათი მცდელობა ერთნაირად ენერგიულია იმის მიუხედავად, რესპონდენტი გარბის თუ ჩერდება მედიასთან სასაუბროდ და კითხვებზე პასუხის გასაცემად. მარათონი ხშირად თავად მისი მონაწილეების გაღიზიანებას, რესპონდენტების დაბნეულობას და გაოცებას იწვევს; ხოლო მაყურებელმა შესაძლოა, ვერც კი გაარჩიოს, ერთდროულად დასმული შეკითხვებიდან რომელს უპასუხა ადრესატმა.
(ვიდეო)
მარათონი კომენტარისთვის
02 თებერვალი 2020ჟურნალისტების მიერ სასურველი კომენტარის მოპოვების მცდელობა ხშირად ნამდვილი სატელევიზიო მარათონის სახეს ღებულობს. რაც უფრო აქტუალურია თემა და სასურველია რესპონდენტი, მით მეტია მიკროფონებისა და კამერების რაოდენობა, ტელეჟურნალისტების კითხვები კი - უფრო ხმამაღალი, ერთობლივი და...გაურკვეველი.
მათი მცდელობა ერთნაირად ენერგიულია იმის მიუხედავად, რესპონდენტი გარბის თუ ჩერდება მედიასთან სასაუბროდ და კითხვებზე პასუხის გასაცემად. მარათონი ხშირად თავად მისი მონაწილეების გაღიზიანებას, რესპონდენტების დაბნეულობას და გაოცებას იწვევს; ხოლო მაყურებელმა შესაძლოა, ვერც კი გაარჩიოს, ერთდროულად დასმული შეკითხვებიდან რომელს უპასუხა ადრესატმა.
(ვიდეო)